Gå til innhold

Plages med delt skjerm


Anbefalte innlegg

Hei.  Håper noen kan hjelpe litt her da det er stor frustrasjon i huset over Minecraft!

 

For noen måneder siden så fikk ungene mine plutselig ikke til å spille "split screen" i minecraft. Jeg har søkt på nettet og sett over instillinger uten at det hjelper en skitt.

 

Jeg har hatt og har fortsatt PS3 koblet til via HDMI så det skulle ikke være noe problem å spille med delt skjerm.

 

Har også sett over instillingene og kan ikke se noen sted at HDMI ikke er aktivert. Er det noen sted man kan velge hvor stor oppløsningen skal være?

 

Det er jo merkelig at delt skjerm fungerte fint i 1/2 år for så å plustelig ikke fungere uten at man har rørt oppsettet...

 

Takker for hjelp her sånn at det blir husfred igjen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du åpner "verdenen" som de spiller på med en kontroll, venter til den har loadet ferdig og en spiller er i spillet. Skru på den andre kontrollen og det vil komme opp noe på skjermen angående 2 spillere, følg instruksene.

 

 

Om dette ikke skulle fikse så kan du gå på innstillingene på selve PS3'en, det er veldig godt forklart der hvordan du fikser og tweaker på de forskjellige tingene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...