Gå til innhold

Få Paygo Giftcard penger over på min konto


bigpoppa

Anbefalte innlegg

Hei! Har seg sånn at jeg har et slikt Paygo MasterCard gavekort med 1400 kroner på. Ønsker å handle meg en jakke på nettet for disse pengene, men jakken koster over 2000, så jeg lurte på om noen har en løsning på hvordan jeg enten kan få disse pengene i cash eller overført til min konto?

 

Tenkte tanken om å sette de inn på fks Unibet kontoen min og deretter ta de ut igjen, men det er vel kanskje noe omsetningsregler rundt dette...

 

Kan det funke å prøve å ta ut i kassa på butikken? kortet fungerer ikke i minibank.

Noen smarte løsninger blir tatt imot med takk!post-371487-0-70271800-1471965390.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Ved handel på nett får du vanligvis ikke delt opp betalingen på flere kort.

Noen ganger kan det løse seg ved å ringe inn bestillingen til butikkens kundeservice.

 

Om butikken selger gavekort kan det være et alternativ. Med gavekort får du muligheten til å betale resten med et annet bankkort.

 

Om du kan betale med med Paypal er det mulig å overføre pengene dit først. Saldoen brukes først, så betaler du resten med kort.

 

Til slutt skal det være mulig å få overført saldoen til bankkonto, men det koster 125 kr ifølge Paygoo.no.

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei

 

Ved handel på nett får du vanligvis ikke delt opp betalingen på flere kort.

Noen ganger kan det løse seg ved å ringe inn bestillingen til butikkens kundeservice.

 

Om butikken selger gavekort kan det være et alternativ. Med gavekort får du muligheten til å betale resten med et annet bankkort.

 

Om du kan betale med med Paypal er det mulig å overføre pengene dit først. Saldoen brukes først, så betaler du resten med kort.

 

Til slutt skal det være mulig å få overført saldoen til bankkonto, men det koster 125 kr ifølge Paygoo.no.

Å kjøpe gavekort i nettbutikken var smart, at jeg ikke tenkte på det! :) Tusen takk! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...