Gå til innhold

.......


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Luftfartsmuseumet i Bodø, vil jeg tippe. Både en F-5 og en F-86 skulle tilsi det, eller Flysamlingen på Gardermoen. Men denne spesifikke F-86en står vel på Bodø, hvis ingen har flyttet den i det siste... :)

 

 

Flymuseum.

Har aldri vært der sjøl, men tipper Bodø.

Ville ikke bli forundret og jeg havnet langt utpå feil jorde.

Hvis den piloten har sitti der siden annen verdenskrig så burde vel ha grodd måsa på'n?

 

Roar

Ja, det stemmer på en prikk!  :w00t:  Selvfølgelig var jeg innom Luftfartsmuseet i Bodø når jeg var nordafor. :)

Hvis det er interesse for å se mer herfra så kan jeg godt legge ut en liten billedserie i morgen?  Det var mye flott å se på dette museet. :)  Sikkert mange som ikke har vært der siden det ligger litt utafor allfarveg.. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott fortsettelse av dette mysteriet . Det er jo tydelig at det er fly det dreier seg om når vi nå får se cockpiten på dette eldre jagerflyet .

De to foregående viste detaljer fra innsiden av flyet .

Det første var riktignok ikke av mitraljøsen , men av magasinet med ladeinstruksjoner (maks 280 skudd )

Det andre er jeg noe usikker på , men kanskje noe hydrauliske greier ?

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott fortsettelse av dette mysteriet . Det er jo tydelig at det er fly det dreier seg om når vi nå får se cockpiten på dette eldre jagerflyet .

De to foregående viste detaljer fra innsiden av flyet .

Det første var riktignok ikke av mitraljøsen , men av magasinet med ladeinstruksjoner (maks 280 skudd )

Det andre er jeg noe usikker på , men kanskje noe hydrauliske greier ?

Mvh

Alec

Takk skal du ha Alec! ☺

Jeg mener å huske at det andre bildet var detaljer fra en flymotor.:)

I morgen kommer en liten serie fra museet. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...