Framerate Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Oppdaterte driverne til skjermkortet mitt for noen dager siden (fra www.ATI.com) men pcn likte det ikke og begynte å crashe Dette var fryktelig irriterende så jeg innstallerte de gamle driverne som jeg heldigvis hadde på lager Noen som har det samme kortet (Dumt spørsmål det er et populært kort) som vet hva som er de beste driverne for tiden?
Framerate Skrevet 25. november 2003 Forfatter Skrevet 25. november 2003 Er ikke 3.9 det nyeste fra ati da?
Framerate Skrevet 25. november 2003 Forfatter Skrevet 25. november 2003 ok fant 3.10 nå men det virket ikke som det var noe ati kastet etter meg
norrick Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Er ikke 3.9 det nyeste fra ati da? Nope, de har kommet ut med en pre-release som retter opp noen problemer med div spill. Kan lastes ned fra http://www2.ati.com/drivers/wxp-w2k-cod-7-96-012324e.exe
norrick Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 ok fant 3.10 nå men det virket ikke som det var noe ati kastet etter meg Stemmer nok dette siden det kun er en betaversjon/prerelease som beregnet for sinte ATI-gamere som har problemer med bl.a. Call of Duty. Husk å avinstallere driver/CP før du legger inn ny driver/CP.
Framerate Skrevet 25. november 2003 Forfatter Skrevet 25. november 2003 har allerede gjort det. Det er viktig å avinnstallere alle gamle drivere før innstallasjon av nye ellers blir det ofte noe kluss uten like hadde problemer med rollespillet pirates of the caribbean lurer på om dette er fikset? tester nå
PoleCat Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Har prøvd en god del, men det viser seg at Cat3.8 er best for meg. Omega-driverene gjorde ikke susen for meg ihvertfall.
-Pondus- Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Har prøvd en god del, men det viser seg at Cat3.8 er best for meg.Omega-driverene gjorde ikke susen for meg ihvertfall. Samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå