Gå til innhold

Noen som bruker fake mobillader?


Anbefalte innlegg

 

 

Hei! Kjøpte nettopp en mobillader fra en fyr på Finn som er fra Kina. Kan de funke?

 

Ifølge han funker laderen veldig bra

De kan vel lade like bra som enhver annen lader - det finner du jo fort ut. Men siden det er et totalt fravær av sikkerhetsdokumentasjon etc ville jeg ikke stolt på at den ikke kortslutter og/eller tar fyr på et eller annet tidspunkt. Og for min del er ikke prisforskjellen større til en CE-godkjent lader at jeg ikke vil ta den risikoen.

Så hva burde jeg gjøre nå? Kjøpe en original?

 

 

Det er vel ikke nødvendig å kjøpe en original. Apple tjener nok penger som de gjør.

Kjøp en hvilken som helst lader i en kjent norsk butikk fysisk eller på nett. (De kan ikke selge ladere som ikke er CE-godkjent). Det holder fint, og du skal ikke behøve å bruke mye over hundrelappen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Hei! Kjøpte nettopp en mobillader fra en fyr på Finn som er fra Kina. Kan de funke?

 

Ifølge han funker laderen veldig bra

De kan vel lade like bra som enhver annen lader - det finner du jo fort ut. Men siden det er et totalt fravær av sikkerhetsdokumentasjon etc ville jeg ikke stolt på at den ikke kortslutter og/eller tar fyr på et eller annet tidspunkt. Og for min del er ikke prisforskjellen større til en CE-godkjent lader at jeg ikke vil ta den risikoen.
Så hva burde jeg gjøre nå? Kjøpe en original?

Det er vel ikke nødvendig å kjøpe en original. Apple tjener nok penger som de gjør.

Kjøp en hvilken som helst lader i en kjent norsk butikk fysisk eller på nett. (De kan ikke selge ladere som ikke er CE-godkjent). Det holder fint, og du skal ikke behøve å bruke mye over hundrelappen.

Har du link til en lader fra nettet? Helst under 100 lappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...