Gå til innhold

Hardware.no


Anbefalte innlegg

Har dere lagt merke til at hardware.no tester flere skjermkort,prosessore rambrikker osv. Det essensielle i en pc, enn overklokking.no gjør? Dere tester jo bare kabinetter, fucked up annenrangs kjølere osv. Hva med å skaffe ett gfx 5950 ultra cool fx i fra gainward? å igjen sprenge noen grenser?

 

jeg vil se HARDWARE. En overklokkers pc skal ikke se ut som en ufo, men som ett vrak som alle er redd skal blåse ut sikringene på et lan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.... hardware.no (legg merke til navnet) er jo ei hardware side, hvor det kanskje passer seg bedre å teste et skjermkort som du etterlyser. overklokkin.no blir jo mer kjøling og gadgets, noe som er en naturlig og nødvendig del for oss overklokkere. hvis du lurker litt rundt på guidene og testene til overklokking.no vil du finne absolutt essensielle temaer for de som driver med overklokking og kjøling.

 

btw: kabinetter er jo absolutt viktig når man overklokker ( tenker på luftgjennomstrømning og ellers generell oppbygning som gjør montering etc. bedre/dårligere enn før)

 

 

-- Thorb

Lenke til kommentar
FX 5950, FX5900, ATI Radeon 9800 256 PRO & ATI Radeon 9800XT er i testing. Videre venter jeg på et AI7 og en DigiDice. Så hardwaretester kommer.

Haha, der fikk du DEN i trynet culty ;)

 

Gleder meg veldig til å se 9850XT i aksjon, og jeg antar at dere vil teste en prommy eller to nå som 3dfxcool skal ta dem inn, om dere i det hele tatt har noe samarbeid med dem.. Ikke vet jeg..

Lenke til kommentar
kjenner jeg ok.no rett så kommer de testene ut på nyåret... herregud, det skjer jo ikke en dritt på siden lenger! hvem bryr seg egentlig om hauk guiden eller hva det nå enn er?

Vil si at det skjer en hel del - og når det gjelder Hauk, er det en del av det vi driver med. Overklokking.no har på ingen måte som intensjon å være en site som bare tester hardware. Vi skal også teste kjølere, casemod-utstyr, drive med litt elektronikk (relatert til PC'n) osv.

 

Forresten kan Hauk benyttes til å styre vifter, lys osv. i maskina - så jeg anser den som veldig aktuell.

Lenke til kommentar

menT4l: get a life.

 

Og hvem var det som sa kabinetter er "så" viktige. Hvor pent ting er, har INGENting med selve innmaten. Alt et kabinett trenger av attributer en dugende strømforsyning å en plass å henge møkka i.

 

OX GeForce3 Ti200 Skrevet: 25.02.02

 

Det er sånt jeg vil ha. Viftestyring og newbieguides for hvordan man lodder, eller noe så bortkastet lesestoff som "Hauk" guiden.

 

Ha litt gutts da.

Lenke til kommentar
FX 5950, FX5900, ATI Radeon 9800 256 PRO & ATI Radeon 9800XT er i testing. Videre venter jeg på et AI7 og en DigiDice. Så hardwaretester kommer. :)

YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Endelig!!! på tide at der kom noe tester av skikkeligt utstyr. Dette gleder meg mer enn dere kan ane. Jeg takker og bukker. ALL ÆRE TIL OVERKLOKKING.NO :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...