Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Sorry Mac a, første gang jeg bruker denne plattformen

Er jo generell nettikette det da, spesielt når det er det eneste som har vært diskutert de siste sidene :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Jeg er helt rolig jeg. Veldig flotte holdninger du fremviser, sånn mtp tråden vi er i og slikt :)

Endret av Slettet-3RYwwc
Lenke til kommentar

Fikk folk her spørsmål om homofili osv?

Jeg fikk nesten ingen spørsmål om det.

Kjenner liksom en som går på skolen nå, som aksepterer at folk er det men som mener at homofili ikke er naturlig. Ikke veldig bra holdning og ha.

Så lenge han aksepterer at folk er det så ser jeg ikke problemet i at han skal bli politi

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Fikk folk her spørsmål om homofili osv?

Jeg fikk nesten ingen spørsmål om det.

Kjenner liksom en som går på skolen nå, som aksepterer at folk er det men som mener at homofili ikke er naturlig. Ikke veldig bra holdning og ha.

Da får du be han ta en kikk ut i naturen, så oppdager han fort at homofili er særdeles naturlig. Det som dog ikke er naturlig, er å la seg styre av flyktig ideologi, som har formet ideen om at homofili er unaturlig.

Lenke til kommentar

Hvordan skal de sjekke på forhånd? PHS er en høyskole, de har ikke anledning til å sjekke vandel, det er derfor man må sende inn...

PHS er en høgskole ja, men er fortsatt et særorgan underlagt politiet. Og ja, de har muligheten til å sjekke dette.

 

La oss ta et lite eksempel som illustrerer dette. En som gikk i klassen krysset av for at han ikke har vært i kontakt med politiet tidligere. Dette ble han konfrontert med på intervjuet, da de hadde funnet en ordensforstyrrelse tilbake i tid. Dette husket han ikke på, dette på bakgrunn av sin beruselse.

 

De har tilgang til å sjekke mer enn du tror.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

 

At PHS ber om politiattest når de allerede har innsyn.

Banken vet hvor mye du tjener og hva du bruker pengene på, men likevel så spør de lønnslipp for to siste mnd., når du søker lån. Det skal ikke være lett:)

Hehe nei, har reagert litt på den der når du søker lån i banken du har hatt i 15 år :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...