Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Livet forandrer seg...


Anbefalte innlegg

Har hatt stor sorg etter at min kjære forlot meg for fire uker siden, men det går bedre nå. På lørdag som var fikk jeg blodpropp i låret og til uken skal jeg utredes for mulig kreft. Og bedriften min går desverre dårlig. Tre kriser hver for seg. For fire uker siden var jeg svært lykkelig og nå har alt snudd. Helsen er viktigst, så de andre krisene kommer i bakgrunn. Det er vanskelig å sove, men har godt mot. Det er hardt å bli satt på så mange prøvelser i løpet av 4 uker. Nå er det bare å håpe at jeg ikke har kreft. Har familie og venner rundt meg. Det gjør forskjell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3år tilbake mistet jeg jobben, fikk sosialangst, hadde store kroppssmerter, mistet kjerringa, mistet leiligheten og fikk drapstrusler i en periode av 2måneder.

 

I dag er jeg student med topp karakterer, student representant og føler meg fri fra smerter og plager.

 

Det kan absolutt bli bedre om du ønsker det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for støtte. Legene ønsker ikke å utrede for kreft, men først se hvordan blodproppen utvikler seg. Har et jobb intervju 8. August. Håper det ordner seg. Er fortsatt knestående... Noen dager er bedre enn andre. Det blir nok bedre :-)

Lenke til kommentar

Takk for støtte. Legene ønsker ikke å utrede for kreft, men først se hvordan blodproppen utvikler seg. Har et jobb intervju 8. August. Håper det ordner seg. Er fortsatt knestående... Noen dager er bedre enn andre. Det blir nok bedre :-)

 

Det er mest sannsynlig ikke kreft når legene ikke ønsker å utrede deg for kreft. 

Ting vil ordne seg for deg. En som gir opp på deg, fortjener deg ikke. 

 

Ønsker deg masse lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Bra du er ved godt mot. Skulle du ikke finne trøst i et diskusjonsfora full av selvhevdende fjols, så fins det telefonlinjer der en kan ringe og prate med genuint gode mennesker. 


Mental Helses Hjelpetelefon (hele døgnet) telefon 116 123

«Hjelpetelefonen er Mental Helses telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med. (…) Våre veiledere har forskjellig bakgrunn, men felles for alle er at de har livserfaring og ønske om å være et medmenneske. Vi tilbyr dialog om enkle eller vanskelige tema. Vi har tid, vi lytter, vi reflekterer og vi gir råd. Vi ønsker å bidra til optimisme og opplevelse av mestring og selvstendighet. Du kan være anonym og vi har taushetsplikt.»

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heisann. Da har jeg fått meg jobb igjen, så det har ordet seg :-) Savner fortsatt min ex veldig og er ennå ikke kommet ovre henne. Jeg har ikke sett eller hørt noe fra henne siden juli. Nå er det mest savn og ikke noe annet. Med blodproppen har det ikke endret seg så mye annet enn at jeg har kontroll der og vet hva jeg må gjøre for at man skal kunne ha ett fullverdig liv med såkalt DVT (blodpropp).  Takk til dere for støtten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...