Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forstår ikke denne jenta på jobben


Anbefalte innlegg

Hallais!

 

Jeg er 19, hun er 18.

 

En jente på jobben jeg er nokså interessert i. Men situasjonen virker nesten rar. Jeg husker i begynnelsen hvor hun var veldig interessert i meg, jeg merka det når jeg snakket med andre jenter. hvordan hun søkte oppmerksomhet. Noen ganger til og med dyttet bort også. Vi kan flørte med hverandre, hun ler av vitsene mine, og jeg kan komme bort hvor vi tuller og ler. Hun snakker gjerne om personlige ting som hva hun skal gjøre har gjort, eller andre greier. Hun virker rett og slett interessert. Noen ganger når jeg er med en gruppe andre kommer hun gjerne bort til mitt bord for å høre på og tar intiativ til å snakke med meg. Jeg kan tøyse med henne og hun ler. Jeg har en gang sagt at hun var søt, ble litt kleint, men likevel forandret det ingenting. 

 

Noen ganger leker vi også leker hvor jeg spør henne ting, og hun svarer, og hun er genuint interessert. Hun tar intiativ til å spørre om jeg vil være med dem i pausene. Og jeg kan ta tiden jeg trenger hvor hun venter på et svar. 

 

Men det var noe jeg stusset over en gang(som ikke forandret vremåten hennes i ettertid). Skulle til å si en morsom vits; "Vil du reise med meg til xxx?". Det var egentlig en vits, men så var det en kollega som nevnte "Åhh er det en date?". Da ble hun skikkelig flau tror jeg, i 30 sek. Hun så mot dataskjermen, med et kanskje litt skremt blikk. Men klarte å vise at det var en vits, og hun ble normal igjen. Hva skulle dette bety? 

 



Anonymous poster hash: 2eba6...254
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortell meg. Hva vil du helst angre på der du sitter som 80 åring på gamlehjemmet?

 

At du spurte en jente, som du jobbet med for 60 år siden, ut på en date der hun avslo og det ble litt småkleint etterpå,

 

eller vil du sitte der å angre på at du aldri turte å spørre den søte jenta ut på date?

 

Anonymous poster hash: c991a...0ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fortell meg. Hva vil du helst angre på der du sitter som 80 åring på gamlehjemmet?

 

At du spurte en jente, som du jobbet med for 60 år siden, ut på en date der hun avslo og det ble litt småkleint etterpå,

 

eller vil du sitte der å angre på at du aldri turte å spørre den søte jenta ut på date?

 

Anonymous poster hash: c991a...0ea

 

Ikkje sånn det funkar, idag er det viktigare å legge ut på nette om dama du likar enn å faktisk bare spør ho.. Forstå det den som kan..

 

Ka i all verden har man å tape?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...