Gå til innhold

Ny laptop til gaming, hvilken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei vurderer å bytte ut det beistet av stasjonær til en litt mer portabel.

 

Står mellom disse 2 (tror jeg) 

https://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=890838&sku=853772

 

Ser dem er ganske så like, men vet ikke om noen har erfaringer med noen av dem? +/-?

 

Kom gjerne andre forslag:)

 

Akkurat nå er veldig feil tidspunkt å kjøpe gaming laptop på. Nvidias Pascal serie med skjermkort for desktop har satt nye rekorder i ytelse i forhold til Watt. Å ikke vente på disse skjermkortene i laptop-versjon når de er så nærme blir mer enn litt dumt..

Lenke til kommentar

 

Hei vurderer å bytte ut det beistet av stasjonær til en litt mer portabel.

 

Står mellom disse 2 (tror jeg) 

https://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=890838&sku=853772

 

Ser dem er ganske så like, men vet ikke om noen har erfaringer med noen av dem? +/-?

 

Kom gjerne andre forslag:)

 

Akkurat nå er veldig feil tidspunkt å kjøpe gaming laptop på. Nvidias Pascal serie med skjermkort for desktop har satt nye rekorder i ytelse i forhold til Watt. Å ikke vente på disse skjermkortene i laptop-versjon når de er så nærme blir mer enn litt dumt..

 

Okey, har ikke satt meg inn i PC speccs etc på flere år, så har ikke fått det med meg, men prøver å komme inn igjen nå.

Vet evt når det kommer? Samme pris klasse? Noen sider eller noe jeg kan lese om det på?:)

 

Supert svar btw!:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

MSI viste en laptop-modell med Pascal på Computex i juni, og en svensk nettbutikk hadde visst en "glipp" der de åpnet for forhåndsbestilling av laptopper med GTX1080M med levering 29. juli. Jeg tror med andre ord ikke det blir veldig lenge å vente..

Noen oppdatering på dette?

 

 

Det har kommet flere laptop modeller på markedet med Pascal nå ja. Multicom har også et par Clevo baserte laptop'er med Pascal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...