Gå til innhold

Bigbrother.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Skal ikkje sjå på bigbrother.

Eg såg toppen 3minutter av forgje sesong.Da var eg hos ein kammerat som appsolutt skulle sjå det..

Har ikkje eit så stor trang til å sjå folk som dusjer eller liknande..

Btw,så kjenner det eine søskenbarnet mitt Lars Joackim.. :wink:

Eg føler meg sååååå stolt..:wink: not..

Lenke til kommentar

hva er det som er så "hippt" med bb ? hva er det som er så kult med å kjenne Lars JOachim.. greit det at han har bodd noen 100 meter neddafor her. men hva har det med saken å gjøre ? de er jo normale mennesker, akkurat som kanalen jeg henger på #lillehammer på undernet, under BB i fjor da kom det inn masse små berter å lurte på lars joachim... **** ta ass.. ro ned cellene med dette bb ståket litt da..

 

 

Housey

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett litt av BB2, kom en liten reklamesnutt under Nissene Bak Låven og dermed har jeg sett litt BB2. BB2 begynt i går eller noe sånnt, gjorde det ikke?

 

Vel hva ble sagt og skjedde i reklamefilmen? Joda ei dame lå på senga (fullt påkledd) og en fortellerstemme sa noe som "### er gått lei og søker trøst hos ###"(### = ukjent navn). Så så du nærbilde av denne kjerringa som lå på senga og du så at denne gutten jenta altså skulle søke trøst hos kom hen til henne. Med kamera langt opp i trynet på denne dama så sier ho gråtkvalt noe som "jeg har så lyst på litt kos". OMFG! Her har ho vært inne i et hus i 1 av 100 dager og allerede så vil ho at en fremmed person skal feie over ho på offentlig TV forann 3-400k fjortiser? TVNorge er ikke flinke til å finne personer som "går godt sammen", de finner de få som har mer sexfikserte tanker enn jeg hadde i gymtimene i 9.klasse.

Lenke til kommentar

Hei Anders!

Har merka meg det same etter å ha sett reklamen på Tv2..

Btw,så meiner eg å huske at Big Brother Norge (forgje sesong) var det mest ekstreme...I forhold til andre land som hadde sendt Big Brother før..

Hoppa i seng først..Bryllup og baby...

Jaja..Dei som vil så på det får gjære det..Sjølv har eg ikkje ein så stor kikker trang i meg..:wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...