Gå til innhold

powercolor vifta mi har gått

simmy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter å ha fulgt en del med på PowerColor relaterte poster i det siste, så får jeg inntrykk av at det ville vært lettere å snudd saken på hodet: De som etter to uker fremdeles hadde en PowerColor vifte som fungerte. :D

Zalman har vel aldri solgt så mange heatpipe løsninger etter at dette firmaet kom på banen...

Endret av hn66
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

hn66 - du føler ikke at dette henger sammen på noen måte ?

powercolor har nok et nært samarbeid med Zalman :p

Skrevet

Hehe du har f---- meg et poeng der, dette er jo direkte driti ut, komplett har jo fått rutine på å levere tilbake. Når jeg satt på min zalman på det sa de at jeg bare fikk beholdet garantien! det sier jo litt

Skrevet
hn66 - du føler ikke at dette henger sammen på noen måte ?

powercolor har nok et nært samarbeid med Zalman :p

He-he, jeg har ikke sjekket om det er noen felles aksjonærer i disse firmaene. Kjell Inge Røkke har vel ennå ikke rotet seg så mye borti dataindustrien :thumbs: , så vi kan vel ikke skylde på han heller.

Skrevet

Jepp, 9800 tar knekken på dem. Mitt gamle 9700 kort tok også knekken på vifta til slutt, men jeg fikk et 9800 tilbake uten å betale noe :cool: slengte da på zalman m vifte å lever nå lykkelig i 30 grader :thumbs:

Skrevet

Er det noen som har kjøpt PowerColor fra Komplett etter 29/10 (sendt den dagen) som har fått viftestans enda? Fikk returkortet mitt da og det har fungert i snart en måned nå :ermm:

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

hadde ikke vært dumt da!

lurer på hva rekorden er ?

Dollar - hehe, tør du bruke originalvifta ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...