Gå til innhold

Nabokatten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin pus. Du har fått fin blikk-kontakt, snute og øyne er skarp og fin, kanskje skulle dybdeskarpheten vært større så ørene også ble skarpe? :)

Det er vel litt smak og behag akkurat det :)

 

Takk for kommentar :D

Ja på sett og vis er jeg enig, jeg er veldig god på å skru ned til 1,4, istedenfor å bruke f.eks 2, som kanskje ville vært bedre akkurat her. Men jeg rakk ikke helt å tenke heller, den satt ikke akkurat mye stille :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott, intenst og direkte blikk på katta..syns det ble fin effekt av stor blender, spenstig bakgrunn.

Mvh Oddmund

 

Tusen takk :D det er en nydelig liten katt, som er noe av det vennligste og mest tillitsfulle jeg har møtt, så ble litt overrasket sa "fremkallet" bildene og så hvor intens katten ser ut :D

Lenke til kommentar

 

Fin pus. Du har fått fin blikk-kontakt, snute og øyne er skarp og fin, kanskje skulle dybdeskarpheten vært større så ørene også ble skarpe? :)

Det er vel litt smak og behag akkurat det :)

Takk for kommentar :D

Ja på sett og vis er jeg enig, jeg er veldig god på å skru ned til 1,4, istedenfor å bruke f.eks 2, som kanskje ville vært bedre akkurat her. Men jeg rakk ikke helt å tenke heller, den satt ikke akkurat mye stille :D

Nei, det er vanligvis ikke mye tid tid fikling med innstillinger når man skal ta bilder av dyr, det blir å skyte fra hofta...eller sette på automatikk.:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...