Gå til innhold

Norsk 19-åring fikk ødelagt matteksamen da Windows 10 installerte seg selv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen katastrofe om Windows 10 snikinstalerer seg på pc-en . Dette gjorde det hos meg på en maskin . Ved å ikke godta betingelsene , vinduet som kommer opp etter instalering , fikk jeg muligheten til å slette 10-eren og gå tilbake til original instalasjon . Dette gikk fint , og maskinen fungerer normalt i dag med det gamle systemet .

Lenke til kommentar

Det er jo en grei vei ut av det om uhellet skulle være ute!

 

Men maskinen har lastet ned 10 Gig, og herjet vilt med harddisken din, byttet ut drivere, konfigfiler, endret overalt i registeret, og en hel haug med annet, for så å prøve å gjøre alt om igjen...

 

Så at PC'en blir akkurat slik den var tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar

Han mistet et kvarter med jobb. Når jeg leste overskriften hørtes det ut som om det var en doktoravhandling som ble slettet.

 

"Gabriel fikk en dag eller to ekstra å pugge på pga Win10 oppgradering" er bedre. Hvis han har glemt å lese på et par ting så er det bare positivt

 

Hvis datamaskinen slår seg av med et officeprogram oppe, så er det lagret uansett i temp mappa, evt så sier office i fra når den starter opp igjen at det er et ulagret dokument.. vil du gjennoprette?

 

Selfølgelig vil win 10 installasjonen gimpe office litt, men somsakt see i temp mappa, den vil ligge dær uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...