Gå til innhold

Hei slave! Slipp meg inn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer opprinnelig fra et gårdsbruk der vi hadde katt i alle år, i tillegg til at jeg/vi selv hadde katt i mange år. Kjenner liksom disse krabatene ut og inn. Et katteportrett som skiller seg ut i positiv forstand. Står oppreist og vil inn, eller pusser klørne side. Du kan være tilfreds med dette bildet av husstandsmedlemmet.

 

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Den står heldigvis ikke og pusser klørne sine på glassruta! :ohmy: Det ville jo vært fryktelig!

Det er veldig koselig å ha katt synes jeg. Vi har tre stykker. Det er Bjarne og broren Nils og deres mor Peggy Sue.  Veldig snille alle sammen...men det blir litt mye hår selv om de er mye ute.

Du skal ha takk for kommentaren! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott portrettert kattepus med en kreativ rammeløsning .

Den står nok og skraper på glassruta med potene , den vil ha oppmerksomhet slik at noen slipper den inn .

Har hørt at grunnen til at katter gjør det som ser ut til å være kvessing av klør egentlig er strekking av musklene i potene .

Har hatt flere katter opp igjennom årene , den siste hoppet på døren med et smell for å si fra at den ville inn . Hvis vi ikke hørte det klatret den over taket og hoppet på terrassedøren .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Ser ut som en j.... isbjørn på to der han står jo.

Men hadde det vært isbjørn så hadde nok ikke glasset holdt.

Ser ut som regndråper på de øverste glassrutene så han er kanskje ikke interessert i å bli blaut som ei katte?

Roar

Bjarne bryr seg ikke så hardt om han blir litt våt, men det er faktisk ikke regndråper på ruta, det er bare sånne farga blyglassvinduer (som er gått ut på dato for leeeeeenge siden):D

Lenke til kommentar

Flott portrettert kattepus med en kreativ rammeløsning .

Den står nok og skraper på glassruta med potene , den vil ha oppmerksomhet slik at noen slipper den inn .

Har hørt at grunnen til at katter gjør det som ser ut til å være kvessing av klør egentlig er strekking av musklene i potene .

Har hatt flere katter opp igjennom årene , den siste hoppet på døren med et smell for å si fra at den ville inn . Hvis vi ikke hørte det klatret den over taket og hoppet på terrassedøren .

Mvh

Alec

Da lærte jeg noe nytt i dag også, det høres jo fornuftig ut at de strekker musklene i poten, for klørna blir jo ikke noe skarpere det. Du skulle sett Bjarne ved frokostbordet i dag tidlig...det kom en edderkopp spankulerende over teppet....artig å se hvordan den ble jaktet på, drept og til slutt spist! Så fikk Bjarne litt ekstra snacs til frokost i dag! Uao!!:wow:

Artige disse kattene! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...