Gå til innhold

Parti fra Oscarsborg - borggården


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempebra dette Ragnar:-) Stilfull komp, god skarphet og fargene sitter. Tror du har brukt både passer, linjal og vinkel for og få midtstillingen her....og jaggu tror jeg det er i vater også:-)

 

Midtstillingen er vel OK håper jeg. Jobbet litt i etterbehandlingen, bl.a. med separate fargejusteringer, selv om det kanskje ikke ser slik ut på bildet. Takk for god kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Her har du virkelig gjort en god jobb med symetrien Ragnar! :wow:

Riktig flott himmel og ellers alt på stell!

Det er noe skyrusk oppi kanten som en kunne ha klonet vekk kanskje, men det er sikkert bare jeg som ser det, og da er det ikke så viktig ;)

Virkelig et flott bilde!

 

Joda, falkeblikket ditt er godt å ha, ser det lille hvite som med fordel kunne vært klonet bort. Takker igjen for konstruktiv kommentar !

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig panorama , bortsett fra de ørsmå skydottene i toppen er det ingenting å sette fingeren på .

Flott komposisjon med flott fargepalett og fint forhold mellom lys/skygge . Skyformasjonen i bakgrunnen er prikken over i'en .

I EXIF står det at 10mm brennvidde er brukt her , under generelt står oppført et 18-135mm hva er det riktige?

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Nydelig panorama , bortsett fra de ørsmå skydottene i toppen er det ingenting å sette fingeren på .

Flott komposisjon med flott fargepalett og fint forhold mellom lys/skygge . Skyformasjonen i bakgrunnen er prikken over i'en .

I EXIF står det at 10mm brennvidde er brukt her , under generelt står oppført et 18-135mm hva er det riktige?

 

Mvh

Alec

 

Hei Alec, 10-24mm som står oppført under EXIF er riktig, Ved en blunder har jeg ført opp 18-135mm. objektivet under generelt. Skarpt iakttatt, og takk for at du never dette, skal rettes opp. Ellers takk for svært hyggelig kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Ja, nå har jeg sett både på fullstørrelse og fullskjerm, men endte bare til det runde tårns svarte åpning likevel.

Hva som er innafor veit jeg ikke.

Minner litt om et såm Westernfort man ser på film - bare det at her er det murstein og vinduer og ikke treverk.

Men skyteskår rundt hele halvmånen her også ser jeg.

Nøyaktig og symmetrisk fanga av fotografen i fint lys med ditto skarphet for å henter ut farger og murstensdetaljer.

 

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...