Gå til innhold

Hvor mye er det sansynlig å få solgt PC'n min for


Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hva en realistisk pris for PC'n min kan være, bruker den ikke lenger nemlig..

Komponenter og info:

God HDD på 1 TB,

Standard DVD-spiller,

Corsaire H40 CPU-kjøler,

850W silver PSU,

ASUS P8Z&(-V PRO/GEN3 1155-sokket hovedkort,

Coolermaster Stryker Big Tower kabinett,

Trancend SSD 720 128GB

 

(Har flere SSDer 2.stk. og HDDer 1.stk. i PC'n men det blir ekstra kostnad),

Windows 10

Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB-ram.

Samtidig sitter det et nvidai gtx680 og

i7 3770k i den.

 

Ellers er det med et lysrør.. På-knappen til kabinettet er litt seig og kan henge seg litt opp, men er ikke noe problem om man er klar over det.

 

Eventuelt kan man selge det med mus, og tastatur. Der mus er den nyeste razer naga og tastaturet er mekaniske Logitech G710+ og en helt vanlig 24" Benq-skjerm.

 

Ellers er PC'n helt strøken, kabler er fint og ryddig lagt og Kabinettet er ingen skrammer på.

 

Takk for svar/tips :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags PSU det er er ganske relevant for verdien. Med PSU ute av ligningen vil jeg si 3500 uten skjerm. Om du ikke aner hva slags variant det er bør du anta det er noe "billigskrot", og en fair pris da er kanskje en drøy 500-lapp. Prøv isåfall 4000.

Har du en k-chip og et greit hovedkort med pcie3-støtte har du noe mange er på jakt etter, så ikke legg den ut for "knapper og glansbilder" (det kommer sikkert noen her som skal gnåle over hvor gammel den er osv, men det er ikke så viktig sålenge sakene yter bra og ikke mangler vesentlige features).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...