Gå til innhold

Old times records


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det mye snadder for en som har levd en stund !

Velger meg V3 fordi bildet minner om layout og farger som ble brukt i de gamle magasinene som skrev og presenterte pop-musikk.

Mvh Ragnar

Gamle LP plater er fotogene også de, det er men enn man kan si om streaming. V3 er vel den som er mest original, har lagt på vignett for jeg var ikke overbegeistret for gulvet...selv om det er heltre eik, lagt stav for stav i fiskebeinsmønster..

Takk for kommentar og håper du koste deg et øyeblikk med et lite musikkminne. :)

Lenke til kommentar

Well done lady, old times memories :thumbup:

 

 

 

Have a nice weekend !

 

 

 

With best regards

Lord Leif :cool:

Nikon man

Du er vel rundt min alder du også tenker jeg og da har du nok kjennskap til noe av denne musikken tenker jeg. Den som ikke har fått med seg Pink Floyd, har ikke levd..

Takk for kommentar og ha en fin lørdag my lord! ;)

Lenke til kommentar

 

Well done lady, old times memories :thumbup:

 

 

 

Have a nice weekend !

 

 

 

With best regards

Lord Leif :cool:

Nikon man

Du er vel rundt min alder du også tenker jeg og da har du nok kjennskap til noe av denne musikken tenker jeg. Den som ikke har fått med seg Pink Floyd, har ikke levd..

Takk for kommentar og ha en fin lørdag my lord! ;)

 

 

Yes my queen, old man with stromg memories of Ping Floyd and other good old time music ;)

 

 

 

See u :)

 

 

 

Lord Leif :cool:

Nikon man

Lenke til kommentar

Noe for enhver smak, både hva musikk og bildepresentasjoner angår..syns originalen er høvelig nostalgisk :)

Var innom en annen tråd, der du lurte på om du var kvalifisert til dotten, bifaller svaret fra Roar :)

Er i begge leire, er såkalt gullmedlem der for å kunne ha egen portfolio og legge inn så mange bilder jeg vil der. ikke så veldig aktiv på selve dotten lenger, det krever mye tid å skrive kommentarer, og det må en jo der som her for å få noen igjen :)

Mvh Oddmund

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe for enhver smak, både hva musikk og bildepresentasjoner angår..syns originalen er høvelig nostalgisk :)

Var innom en annen tråd, der du lurte på om du var kvalifisert til dotten, bifaller svaret fra Roar :)

Er i begge leire, er såkalt gullmedlem der for å kunne ha egen portfolio og legge inn så mange bilder jeg vil der. ikke så veldig aktiv på selve dotten lenger, det krever mye tid å skrive kommentarer, og det må en jo der som her for å få noen igjen :)

Mvh Oddmund

Takk skal du ha Oddmund! Det er jo hyggelig hvis jeg treffer gamle kjente hvis jeg skaffer meg konto på dotten en gang. Det blir ikke før til høsten i hvert fall. Det tar litt tid, noe jeg ikke har så voldsomt mye av til overs. :D

Lenke til kommentar

Mye bra nostalgi her :) Enig med Ragnar i at V3 ga det rette retro-utrykket.

Synes nok Clapton burde ligge øverst, for du har vel hørt det.....Clapton is God :)

Mvh. Rolf

Hei Rolf! Dette ble bare et bitte lite utvalg av platesamlinga...som er omtrent 3meter med plater..stående på høykant altså..

En av mine favorittplater er Slowhand med Clapton. :D

Lenke til kommentar

Love over Gold...oh those where the times. Høy fart på alle mulige måter med den i bakgrunnen:-)

V3 for min del. morsomt innslag og gjensyn. Får si som mormor, "Je tek dem æille"

Love over gold er innmari flott! Men nå ser jeg at det mangler ei plate her, A night at the opera med Queen, den er en annen en av mine favoritter. :)

Artig å gå på jakt i platesamlinga, det dukker opp så mange gode følelser :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Her var det mye snop ,

liker også v3 best .

Etter at vinylsamlingen min kom frem fra glemselen er cd'ene kopiert til en musikkserver (1TB) og deretter gitt bort .

En god og musikkfyllt helg til deg !l

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Her var det mye snop ,

liker også v3 best .

Etter at vinylsamlingen min kom frem fra glemselen er cd'ene kopiert til en musikkserver (1TB) og deretter gitt bort .

En god og musikkfyllt helg til deg !l

 

Mvh

Alec

 

 

Tenkte nok dette var noe for deg Alec! ;)

CD'er har ikke på noen måte samme sjarm som gode gamle LP'er. Jeg sliter litt med forsterkeren for tiden, den tror den er "over heat" og går rett i protect uten at den har vært på engang! Særdeles irriterende!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...