Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvorfor er nettet mitt så tregt?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ingen ekspert så vennligst bruk ord og forklaringer som jeg forstår.  :wee: 

Jeg har store problemer med nettet på den stasjonære datamaskinen min. Jeg har en bærbar pc, samt mobil og iPad og har aldri problemer med nettet på disse. På bærbaren er nettet alltid raskt, fungerer ikke nettet på datamaskinen så fungerer det uansett på bærbaren, så regner med det er selve datamaskinen som er problemet? Nettet kan fungere fint en stund men plutselig blir det utrolig tregt, vil ikke åpne nye nettsider (står bare "løser vert" nede i venstre hjørnet i en hel evighet), og det viser kun en eller ingen signalstrek. Nå fikk jeg opp en oransje trekant mens jeg skriver dette liksom. Det er kun jeg som bruker nettet og det blir ikke brukt i bakgrunnen på hverken mobil eller PC. Jeg kan se på Netflix samtidig som jeg spiller et onlinespill på iPaden samtidig som jeg surfer på PC'en uten å få problemer med nettet, men datamaskinen.... Nei. 

Kjøpte denne i håp om at nettet skulle bli bedre, men nei. Datamaskinen jeg har heter HP Pavilion 500-305no. Hvilken ruter osv jeg har aner jeg ikke men kan sjekke ut alt dette om det er relevant (noe det kanskje er...?). Chrome henger seg i tillegg opp noen ganger, har hengt seg opp to ganger mens jeg har skrevet dette.  :wallbash: Blir gal snart!!! Noen kloke sjeler som enkelt kan forklare meg hva som kanskje kan være problemet og hva jeg kan gjøre med det? :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...