Fotoskrulla Skrevet 25. juni 2016 Skrevet 25. juni 2016 Glimrende ide! De som kke kan spille ville vel ikke tørre seg borti Likte best den tette fine V1
Pande Skrevet 25. juni 2016 Forfatter Skrevet 25. juni 2016 Glimrende ide! De som kke kan spille ville vel ikke tørre seg borti Stemmer det, så jeg satt helt rolig og bare lyttet og betraktet. Takker for visitten:-)
Ragnar Skj Skrevet 25. juni 2016 Skrevet 25. juni 2016 Joda ideen er god den. Ser med gru dersom noen med mine ferdigheter skulle sette seg ned og spille, men det skjer vel neppe. Et godt formidlet bilde. Mvg Ragnar
Pande Skrevet 26. juni 2016 Forfatter Skrevet 26. juni 2016 Joda ideen er god den. Ser med gru dersom noen med mine ferdigheter skulle sette seg ned og spille, men det skjer vel neppe. Et godt formidlet bilde. Mvg Ragnar Takker Ragnar:-) Vi får sitte å lytte, vi to, og så overlater vi pianoet til de som kan bruke det.
Ragnar Skj Skrevet 26. juni 2016 Skrevet 26. juni 2016 Joda ideen er god den. Ser med gru dersom noen med mine ferdigheter skulle sette seg ned og spille, men det skjer vel neppe. Et godt formidlet bilde. Mvg Ragnar Takker Ragnar:-) Vi får sitte å lytte, vi to, og så overlater vi pianoet til de som kan bruke det. Så sant som det sagt ! Skj
Anbefalte innlegg