Garney Skrevet 22. juni 2016 Skrevet 22. juni 2016 Lurte på om noen har noen erfaringer med banken BlueStep, eller eventuelt deres SpareKontoPluss med flytende rente? http://www.bluestep.no/Sparekonto/Flytende-sparerente/ Vurderer å åpne konto der, da de har en innskuddsrente på 2.05, som er ganske høyt i disse tider.
Rockàll Skrevet 23. juni 2016 Skrevet 23. juni 2016 Virker kurrant den der. Ingen egne erfaringer dog. Men bra rente i en bank som tilvanlig livnærer seg på å låne penger til folk som ikke har det.
MegaMann2 Skrevet 23. juni 2016 Skrevet 23. juni 2016 Jeg har hatt konto i BlueStep. Gikk knirkefritt. Flyttet brot fra BlueStep fordi jeg fikk bedre rente hos Nordax. Ser dog nå at Renten har gått ned hos Nordax så det er 0.05% bedre hos BlueStep.
LtdEdFred Skrevet 23. juni 2016 Skrevet 23. juni 2016 Har aldri hørt noe negativt om Bluestep. Om det er verdt å bytte er jo en annen sak. Har du i dag 10' på en konto med 1,5% rente er det jo bare lommerusk å tjene. Har du derimot 200' til 0,6% blir det jo litt mer interessant.
Mladic Skrevet 29. august 2016 Skrevet 29. august 2016 Er det noen ulemper med Nordax Kapitalkonto enn begrenset uttak? Jeg har hatt konto i BlueStep. Gikk knirkefritt. Flyttet brot fra BlueStep fordi jeg fikk bedre rente hos Nordax. Ser dog nå at Renten har gått ned hos Nordax så det er 0.05% bedre hos BlueStep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå