Gå til innhold

Lydene på E700


Andly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj! Går det seriøst ikke an å ta av de lydene uten å ta på lydløs? Dritt a.. Remerser, lurer på en ting jeg.. Folk har sakt at det IKKE er automatisk stor og liten bokstav på e700 når man skriver sms, men du sa at det gikk.. :wow: Hvem sier riktig?

 

Har hatt lyst til å kjøpe e700 lenge nå, men jeg får alltid høre endel negative ting om den, sånn som nå.. Er redd for jeg angrer på kjøpet.. :no:

Lenke til kommentar

Det er ikke no pes med de lydene du ikke kan slå av, venner deg til det.. Men det er helt klart ikke gunstig.. Det er liksom bare så merkelig at Samsung ikke har lagt ned 2 kalorier ekstra i å lage en funksjon som gjør at de kan slås av. Virker som det er gjort med overlegg. Hadde en kamerat som kjøpte Samsung T100 da den kom, den var det jo også slike merkelige mangler ved, men da han ringte Samsung support kom det bare kontante nei-svar på om de hadde tenkt å gjøre noe med det..

Det stemmer også at det ikke skilles mellom stor og liten bokstav når en skriver SMS, ikke no pes det heller, men heller ikke gunstig..

Lenke til kommentar
jeg har sett noe rart! :roll:  viss dere gidder å gå inn på www.utenabonnement.no,søker "e700" , se på det bilde av silver utgaven !!!  er jo ikke likt det som vises på andre websider! er det slik den ser ut i silver,vet ivertfall jeg hva jeg skal ha!   :thumbs:

eh... du kan faktisk (utrulig nok) se samsung e700 silver på www.samsung.se/no

 

E700Indigoblue180x180.jpgE700Silver180x180.jpg

 

E700Silver400x400.jpg

 

 

som dere ser er forskjellen at Silver er sølv der e700-indigo blue er blå :thumbup:

 

ps. viste dere at den kommer i rød, sølv, blå????????

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
var ikke det jeg mente!!!

 

jeg vet da at den er i sølv og blå, men på utenabonnement.no er altså den i sølv MED sånn speilramme rundt det utvendige displayet! de bildene du viste meg er altså ikke likt det bilde innpå den siden jeg har vert.

 

you see?

 

:dribble:

hva snakker du om?

mener du e710/715??? (den har blitz men mindre utvendigskjerm)

 

vet at dette er et bilde av en t-mobile versjon men fant ikke et bedre bilde :no: orginalen er så godt som indentisk ;)

sse715.gif

 

sse715_00.jpg

 

EDIT: *går inn på utenabonnement.no*

fant d bilde du tenker på... det kan godt bare være lysforholdene som gjør dette synlig... tror ikke e700 kommer med de "blanke stål" detaljene :ermm:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...