Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan jeg ta ting videre med henne ?


Anbefalte innlegg

Jeg har "holdt på" med ei jente over lengre tid nå, men klarer virkelig ikke å ta ting videre med henne... Hun har sagt at hun er interessert, så det er egentlig ikke der jeg sliter :p Jeg har fått henne interessert, men klarer bare ikke å ta det til det neste steget. 

 

Det er første gang jeg har datet ei som er så tilbakeholden. Jeg er blitt vant til å bli møtt på halvveien av de jentene jeg har datet tidligere, men hun her har gitt uttrykk for at hun er helt avhengig av at mannen tar det første steget, ettersom hun blir ekstremt usikker hvis ikke.

 

Nå har jeg selvfølgelig gjort mine fremsteg, men vet egentlig ikke hvordan jeg skal gå frem fra nå. Jeg har ikke kommet lenger enn at jeg har holdt armen min rundt skulderen hennes, når vi så på film sammen.... Det dukker av og til litt "accidental" touches fra hennes side, men jeg vet liksom ikke om jeg kan kapitalisere på dem. Vanligvis, så ville jeg jo fått hjelp på halvveien, og dette ville ikke vært et problem. Har aldri vært borti å måtte dra hele lasset SÅ mye i begynnelsen. Så hvor kan jeg begynne ? Hånda på skulderen er akseptert (tydeligvis?)... Jeg ser bare ikke hva som blir det naturlige neste steget når hun er så avventende :p

 

Vet dette høres ut som to 14-åringer som flørter her... Men vi er godt inne i 20-årene ;) 

 

Hadde vært veldig greit å høre hvordan andre har gått frem med jenter de har datet/vært sammen med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjæresten min er selve definisjonen på passiv. Om ikke jeg hadde tatt full styring tidlig så hadde sikkert forholdet dabbet av tidlig.

 

Bare vær direkte og vis hva du vil. Det verste som kan skje er at hun stopper deg. Hva er egentlig vitsen med å gå rundt å nøle og undre?

 

De fleste jenter foretrekker uansett en mann som tar kontroll. Snille gutter sitter hjemme å runker mens de andre får seg ligg.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg tror kanskje det fordi hun ikke vil, noen er for feige til å si det,, Ser heller at det går over av seg selv.. Jeg dater med en som jeg tror gjør dette.. Han virker interessert, men sier hele tiden han trenger tid og at han er treg..

Jeg tenker, at ikke kontakt henne, skaff deg et liv og gjør det du vil, så ser du om HUN kontakter deg  :)  :)

Endret av Simba69
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...