Gå til innhold

Fakturaprogram dersom jeg har en ferdig faktura ?


Anbefalte innlegg

Kan noen tipse om et decent program som lar meg printe ut det nødvendige dersom jeg allerede har ferdig printete logoark med giro nederst ?

Jeg trenger mao kun fylle inn beløp, forfall, tekst osv. 

 

Kan ikke bruke feks Conti da denne autogenererer fakturanummer noe som allerede er printet på arkene.

Endret av 029kid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen tipse om et decent program som lar meg printe ut det nødvendige dersom jeg allerede har ferdig printete logoark med giro nederst ?

Jeg trenger mao kun fylle inn beløp, forfall, tekst osv. 

 

Kan ikke bruke feks Conti da denne autogenererer fakturanummer noe som allerede er printet på arkene.

 

Kan du ikke bare lage en mal i et eller annet Office program - om jeg har forstått det slik at du bare skal legge inn opplysninger ikke gjøre noen beregninger??

Lenke til kommentar

Min far bruker gratisprogrammet "FakturaLarsen". Han har også ferdige fakturaer med nummer, som han printer på. Fungerer OK, så lenge det ikke skal faktureres ofte, tar litt tid å lage til en faktura. Er også mulig å legge inn varekoder for gjenbruk i senere fakturaer.

Lenke til kommentar

Kan noen tipse om et decent program som lar meg printe ut det nødvendige dersom jeg allerede har ferdig printete logoark med giro nederst ?

Jeg trenger mao kun fylle inn beløp, forfall, tekst osv. 

 

Kan ikke bruke feks Conti da denne autogenererer fakturanummer noe som allerede er printet på arkene.

 

fryktelig fin faktura er ivertfall et norsk fakturaprogram, usikker på åssen det er med de mulighetene med å la være å printe giro (evt printer det kanskje over) men er jo verdt en titt hvis du bruker linux:

 

https://sourceforge.net/projects/finfaktura/

 

det jeg ivertfall vet det gjør er å printe logo og giro på et vanlig A4 ark

Endret av marius77
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...