Gå til innhold

LG 49UH610V, erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg ser at lefdal har LG 49UH610V til salgs til 5000. Har prøvd å finne anmeldelser, men er ikke så mye der ute enda, så er det noen her med noen erfaringer? Hva syns dere om den, er det noen åpenbare "gotchas" jeg bør være klar over (jeg er ikke helt inne i all TV-teknologien for øyeblikket)? Skal hovedsakelig se serier og filmer, og kanskje spille litt. Men sistnevnte blir over steam in-house streaming, så jeg krever/forventer ikke perfekt respons. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Hei, jeg ser at lefdal har LG 49UH610V til salgs til 5000. Har prøvd å finne anmeldelser, men er ikke så mye der ute enda, så er det noen her med noen erfaringer? Hva syns dere om den, er det noen åpenbare "gotchas" jeg bør være klar over (jeg er ikke helt inne i all TV-teknologien for øyeblikket)? Skal hovedsakelig se serier og filmer, og kanskje spille litt. Men sistnevnte blir over steam in-house streaming, så jeg krever/forventer ikke perfekt respons. 

Denne er LCD skjerm, ikke OLED. Så hele vitsen med UHD 4K faller liksom bort da den ikke kan gjenskape fullt fargerom og lysstyrke tror jeg da. Det er også den nest billigste TV'en fra LG, jeg ville ventet på at prisene på premium TV'ene til LG med OLED faller mer. Jeg vurderte å kjøpe den selv men Lefdal hadde den ikke utstilt så jeg fikk ikke sett bildet. Det er nok en grunn til at de ikke stiller den ut.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

 Jeg vurderte å kjøpe den selv men Lefdal hadde den ikke utstilt så jeg fikk ikke sett bildet. Det er nok en grunn til at de ikke stiller den ut.

Grunnen til at de ikke stiller den ut er at de skal selge deg noe de har bedre margin på når de har fått deg inn i butikken. De har den nok på lager, men når du sier du vil ha den, vil de påpeke svakheter og forsøke å selge deg opp til nye dyrere.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...