Gå til innhold

Gear vr for iphone se.


Anbefalte innlegg

Heisann, fikk prøve en Gear vr i går og likte det veldig godt. Det var jo for en samsung da. har prøvd og sett litt rundt men finner ingen gode som passer for iphone se. Er det noen som vet det har kommet noe som funker bra til iphone se? eller til pc.. eller er det kun samsung som har det beste ute nå? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, fikk prøve en Gear vr i går og likte det veldig godt. Det var jo for en samsung da. har prøvd og sett litt rundt men finner ingen gode som passer for iphone se. Er det noen som vet det har kommet noe som funker bra til iphone se? eller til pc.. eller er det kun samsung som har det beste ute nå? 

Samsung har det beste nå.

Oppløsningen på iPhone er mye lavere enn på Samsung, og det finnes ikke noen dedikerte vr briller som gear vr på iPhone og software.

Er faktisk bare ikke verdt å prøve.

Endret av SweetDollarTee
Lenke til kommentar

 

Heisann, fikk prøve en Gear vr i går og likte det veldig godt. Det var jo for en samsung da. har prøvd og sett litt rundt men finner ingen gode som passer for iphone se. Er det noen som vet det har kommet noe som funker bra til iphone se? eller til pc.. eller er det kun samsung som har det beste ute nå? 

Samsung har det beste nå.

Oppløsningen på iPhone er mye lavere enn på Samsung, og det finnes ikke noen dedikerte vr briller som gear vr på iPhone og software.

Er faktisk bare ikke verdt å prøve.

 

 

Var det jeg tenkte meg ja.. da blir det ikke gear vr på meg med det første :)

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...