Fredrik N. Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 Må være på det blide sørland dette?! En trøst at det er enkelt å få tilgivelse her, ser jeg. Coolt bilde, Pål!
jarle-60 Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 Vel sånn som verden ser er jeg ikke sikker på om han i det hele tatt eksisterer. Men et artig og sjeldent bilde.
Roar Kneppen Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 Ja, våren er her og pinsen likeså. Jesusfreakerne er på hugget. I Oslo skal det bli svære plakater for ikke å si boards med bibelvers på omtrent samtlige busser og trikker etter pinse så kom ikke å si at reklamen kun kommer fra Næringslivet. Men i NRK måtte Kristiansands store datter Kristin Sællman av med reklamen(les korset) hun hadde i kjede rundt halsen så da så. Skarre værra reklamefritt så skarre værra reklamefritt. Men forstå det den som kan at foran hver jævla sportsending så dundrer det opp den ene plakaten etter den andre fra bedrifter som sponser programmet. Hvor ble det så av intensjonen om en reklamefri statskanal?` Roar
Fotoskrulla Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 Han er litt mer velpleid i skjegget enn jeg husker fra min barndom, og så har han bytta ut tornekransen med lue...sikkert lurt!
Ragnar Skj Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 Regner med at sixpack'en ikke ble tilbudt på denne standen, men det hadde kanskje ikke vær så dumt ? Mvh Ragnar
Anbefalte innlegg