Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Må jeg vaske vekk "rustvann" fra veggen når jeg flytter?


sabelpikk

Anbefalte innlegg

Hey folkens, her et sabla godt spørsmål jeg trenger svar på. 

I vinter var det en sick-ass mental unhygienic storm, som antakelig hærpa litt på huset jeg bor i. Akkurat det bryr jeg meg ikke så mye om, for jeg bare leier og skal flytte ut nå ved månedsskiftet.

Jeg bor i øverste etasje, og ifra toppen av veggen har det dryppet noe som en kamerat av meg kalte "rust-vann"; Det er brunt, og det sitter jævla godt. Har forsøkt å vaske det med Zalo, eneste vaskemiddlet jeg har (og jeg orker ikke bruke penger på no sick greier), men det går ikke bort.

Må jeg vaske det bort før jeg flytter? Det er jo ikke akkurat min skyld at det dukket opp. Og jeg har jo forsøkt å få det vekk, dog med begrensede midler. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jeg vaske det bort før jeg flytter? Det er jo ikke akkurat min skyld at det dukket opp. Og jeg har jo forsøkt å få det vekk, dog med begrensede midler. 

 

Det der er huseier sitt ansvar og ingen andre. Med forbehold om at du ga beskjed om en lekkasje da du oppdaget det. Og det gjorde du selvsagt...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
 

 

Det der er huseier sitt ansvar og ingen andre. Med forbehold om at du ga beskjed om en lekkasje da du oppdaget det. Og det gjorde du selvsagt...?

 

Ja, det har jeg sagt fra om! Tenker også det er huseiernes (sameie) sitt ansvar.

 

Men nå er det en klorinflaske her et sted... Skal jaggu forsøke å vaske med det, takk for tipset, Soleis! Huseiern er nemlig prima, skikkelig hyggelig, har sågar fått utsettelse på leia et par ganger. Har bare brukt klorin i dass før, så tenkte ikke på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...