smort1 Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Tvende Brødre! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Kanskje synd du ikke fikk med hele masta, eller var det et severdig bilde fra Kr.sund. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2016 Takker, Fredrik! Ja, masta var for høy, vettu... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2016 Fint bilde av Kristiansund, men synd med den masta ja.. Hvordan var det på Nordic Light? Jeg har aldri vært der..føler meg liksom ikke proff nok.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2016 En sånn båt skulle jeg gjerne hatt, men har ikke råd til å leie folk til å ta seg av vedlikeholdsjobben. God dybdeskarphet gir fine detaljer i bebyggelsen på are sien. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2016 Fint bilde av Kristiansund, men synd med den masta ja.. Hvordan var det på Nordic Light? Jeg har aldri vært der..føler meg liksom ikke proff nok.. Takker, Helene! Jo da, bortsett fra altfor høye master, så var det helt greit. Fint vær å vandre mellom utstillingene i. Selve utstillingene var nok så som så. Har vært bedre tidligere år.. Blir nok litt smak og behag mm... Beholdningen denne gangen var faktisk bildene fra NFF(Norges Fotografforbund).. Masse bra å se på, og inspirasjon å hente, der... Behøver slettes ikke være proff for å besøke Nordic Light. Alltids noe å hente for enhver, vil eg tru.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2016 En sånn båt skulle jeg gjerne hatt, men har ikke råd til å leie folk til å ta seg av vedlikeholdsjobben. God dybdeskarphet gir fine detaljer i bebyggelsen på are sien. Roar Takker, Roar! Tenker d.s. mht. vedlikeholdet, ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg