Albert Andersson Skrevet 22. april 2016 Skrevet 22. april 2016 Hei, Rune. Et fint, fargerikt bilde med godt lys ! Mange spennende uker venter dem som får bli med på den planlagte historiske seilasen til Amerika i sommer ! M v h Albert.
RuneK Skrevet 22. april 2016 Forfatter Skrevet 22. april 2016 Hei, Rune. Et fint, fargerikt bilde med godt lys ! Mange spennende uker venter dem som får bli med på den planlagte historiske seilasen til Amerika i sommer ! M v h Albert. Takk for det Albert Sikkert spennende å seile til vinland slik vikingene gjorde, men tror jeg hadde betenkt meg til å krysse Nord-Atlanteren med et slikt skip, selv vinterstid Hilsen Rune
RuneK Skrevet 22. april 2016 Forfatter Skrevet 22. april 2016 Hei, Rune. Et fint, fargerikt bilde med godt lys ! Mange spennende uker venter dem som får bli med på den planlagte historiske seilasen til Amerika i sommer ! M v h Albert. Takk for det Albert Sikkert spennende å seile til vinland slik vikingene gjorde, men tror jeg hadde betenkt meg til å krysse Nord-Atlanteren med et slikt skip, selv vinterstid Hilsen Rune Selv sommerstid mener jeg selvsagt
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2016 Skrevet 23. april 2016 Tror jeg hadde satset på å være med følgebåten i så fall, og bunkret opp med et lass sjøsjuketabletter..er så sjøveik.. Fint bilde i varmt og fint lys!
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2016 Skrevet 23. april 2016 Hva om en du kutter rett til venstre for bygningen og får vikingskipet i en egen stående versjon også? Vikingskip har blitt svært så populært og da må de jo selvfølgelig dra til Vinland også. Roar
Anbefalte innlegg