Gå til innhold

Hva er det billigste mobilt bredbånd kontantkort eller abonnement i dag?

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093
Skrevet

Jeg lurer på om det finnes noen billigere enn 149,- for 5GB (for en måned) på mobilt "bredbånd" i Norge i dag. Er det noen som har undersøkt? Det burde da gå an å få mellom 1 og 5 GB i måneden for mindre... 1 GB er litt lite kanskje, vet ikke ennå, og 5 GB er nesten unødvendig mye. Er det forresten noen som vet om Opera nettleser for PC har komprimeringsfunksjonen som Opera Mini for Android har? Det ville jo spart meg for utrolig mange MB. Gidder ikke laste ned Opera for PC før jeg vet om det er noe å spare på det :) den er jo sikkert på mange hundre MB.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opera for Mac er en zip-fil på 899 kilobyte.

Altså ikke store greier.

Jeg vet ikke om installasjonsprogrammet henter flere filer fra nettet under installasjonen? Det hørtes lite ut... Men det er jo zippet.

Tekst fra Opera:

Browse faster on slow networks with Opera Turbo

Opera Turbo saves bandwidth and compresses data while you browse. It will speed up your browsing experience on slow network connections.

To enable or disable Opera Turbo, click Opera > Opera Turbo. Read more about Opera Turbo.

Gjest medlem-329093
Skrevet (endret)

Takker :)

Opera lastet ned på alle enheter, installert og turbo skrudd på, samt opprettet Opera konto, logget inn og overført alle bokmerker fra Chrome, Opera satt som standard nettleser på alle enheter og alle synkronisert med hverandre (det siste der var kanskje ikke nødvendig da men hehe)  :)

Endret av medlem-329093

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...