malcolm2 Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Har en film som jeg gjerne skal se, men når jeg kjører den i real-player og media player så får den et grønn-skjær og blir veldig uklar i bildet. Lyden fungerer som den skal. Men hvis jeg viser den i DivX-player blir filmen helt fin. Har hatt dette problemet også med andre filmer. Har lastet ned divX 5.1.1. Har i tillegg Nimo og Xvid-codec. Noen som har peiling på hvorfor den ikke fungerer i verken media player eller real-player?
Blib Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Sikekrt fordi du nettop har alle de codecene installert. Med mindre du skal code filmer selv: Uninstaller ALT av codecs. ALT. Så installerer du filteret ffdshow fra www.doom9.org. Ser ikke filmen bra ut da er det selve filmen som er problemet og det blir værre å fikse. Men det er det sjeldent
malcolm2 Skrevet 21. november 2003 Forfatter Skrevet 21. november 2003 Sikekrt fordi du nettop har alle de codecene installert. Med mindre du skal code filmer selv: Uninstaller ALT av codecs. ALT. Så installerer du filteret ffdshow fra www.doom9.org. Ser ikke filmen bra ut da er det selve filmen som er problemet og det blir værre å fikse. Men det er det sjeldent Ja, nå fjernet jeg Xvid codec og nimo codec. Og da ble filmen helt fin.. Takk skal du ha !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå