Fotoskrulla Skrevet 7. april 2016 Skrevet 7. april 2016 Tennene løper i vann Elisabeth! Er det du som er så flink? Hva er denne lave kaka? 1
ethomassen Skrevet 7. april 2016 Forfatter Skrevet 7. april 2016 Tennene løper i vann Elisabeth! Er det du som er så flink? Hva er denne lave kaka? Mener du karamellpuddingen-eller er det fløtekaka ?
Roar Kneppen Skrevet 8. april 2016 Skrevet 8. april 2016 "La denne kalk gå meg forbi," sa Mesteren - og jeg stemmer i for jeg har trøbbel nok med vekta som jeg har. Roar 1
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2016 Skrevet 8. april 2016 Tennene løper i vann Elisabeth! Er det du som er så flink? Hva er denne lave kaka? Mener du karamellpuddingen-eller er det fløtekaka ? Nei, ikke karamellpuddingen, den kaka som er lav, rund og pyntet.
ethomassen Skrevet 8. april 2016 Forfatter Skrevet 8. april 2016 Tennene løper i vann Elisabeth! Er det du som er så flink? Hva er denne lave kaka?Mener du karamellpuddingen-eller er det fløtekaka ? Nei, ikke karamellpuddingen, den kaka som er lav, rund og pyntet. God gammeldags bløtkake-laget fra kakebunn og pyntet med fløte og halve druer utenpå
Fotoskrulla Skrevet 8. april 2016 Skrevet 8. april 2016 Tennene løper i vann Elisabeth! Er det du som er så flink? Hva er denne lave kaka?Mener du karamellpuddingen-eller er det fløtekaka ? Nei, ikke karamellpuddingen, den kaka som er lav, rund og pyntet. God gammeldags bløtkake-laget fra kakebunn og pyntet med fløte og halve druer utenpå Ser god ut! Alt ser godt ut! Du er flink! 1
Anbefalte innlegg