Gå til innhold

Wargaming Nor skal relanseres


Anbefalte innlegg

Ja, som noen av dere husker lanserte jeg spillsiden min for ca. ett år siden; wargamingnor.tk

Den ble en måned senere til wargamingnor.com som er siden som den er idag. Siden har vært mer eller mindre inaktiv siden mai/juni, pga. en travel periode (har flyttet, vært uten internett fra juli til november og travle tider på jobb...). Det vises jo også på siden...den store nyheten på fremsiden er at HL2 er annonsert og kommer til høsten... :roll:

 

Vel, nå jobber jeg på spreng med ett nytt design og innhold, og planen er at siden skal relanseres iløpet av januar. Jeg har fortsatt ikke verdens beste tid dessverre, så skriving av artikler og anmeldelser av spill har jeg rett og slett ikke tid til (har skrevet 4-5 anmeldelser som kommer når siden lanseres).

 

Så det jeg egentlig vil spørre om, er om noen her kunne tenke seg å bidra med anmeldelser, artikler og annet stoff til siden? Har spurt om det før også, i denne tråden, uten den helt store responsen...men det er lov å prøve igjen.

 

Hvis dette høres interessant ut, send meg en PM, eller kontakt meg på en av disse emailene; [email protected] eller [email protected]

 

Til slutt tar jeg gjerne imot tilbakemeldinger på hva dere kan tenke dere å se på siden når den relanseres.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg tillater meg å bumpe denne tråden, siden jeg har noen oppdateringer.

Jeg jobber fortsatt med det nye designer osv... men vurderer å bytte navn fra wargaming nor til...noe annet? Har ett par gode forslag selv, er det noen som har forslag til navn?

Vurderer også å kun konsentrere siden om taktiske militærspill (OFP, GR, RS, RvS, osv...) eller evt. de + også krigsstrategispill? Noen innspill på det?

Idag har jeg med litt av hvert egentlig, og er ikke fornøyd med det. Er ingen helhet.

 

Litt avhengig av hva jeg bestemmer meg for, håper jeg at siden kan relanseres innen 2-3 måneder.

 

Tilbudet om å skrive for siden og ellers bidra med ting står fortsatt ved lag, bare ta kontakt.

Lenke til kommentar

Må jeg si, dette var interessant. :)

Kunne vel kanskje tenkt og vært med på noe, men er bare 15 år gammel og regner da med at det er "litt i yngste laget" for deg iogmed at du virker som du

har ett veldig seriøst prosjekt gående her.

Men om det var noe jeg kunne hjelpe til med så PM meg. =)

 

 

Ronnie.

Endret av jackson
Lenke til kommentar
Vurderer også å kun konsentrere siden om taktiske militærspill (OFP, GR, RS, RvS, osv...)

Hold deg til den ideen du Rougefreak. Kan fort bli mange titler å konsentrere seg om. Syntes det ville vært fint om vi kunne fått en dedikert spillsite som kun tar for seg seriøse krigssimulatorer. Og hold deg for guds skyld unna CS (uten at det var ment å fornerme noen).

 

Hvilke navn har du tenkt deg?

 

CouchWarriors?

 

Ellers syntes jeg at alder på de som eventuelt blir med på denne siten ikke trenger å spille noen rolle. Man kan godt være 15 år og skrive på en slik måte at de som leser ser det for seg med egne øyne. (Hva med å la de som ønsker å være med sende en test av et review/preview?)

 

Ellers så gleder jeg meg vilt og hemmningsløst til Flashpoint 2... :w00t:

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...