sebastgs Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 http://mywebpages.comcast.net/spyderstorm/metal/ Er finale nå, mellom Maiden og Tallica, går an å stemme en gang per dag. (BTW: STEM _METALLICA_!!!!!!!!!!!!!!!! )
PoL-E Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Beste bandet ifølge meg røk ut i 2. runde mot WASP... All hail the pumpkins
PT Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 (BTW: STEM _METALLICA_!!!!!!!!!!!!!!!! ) Go Metallica Gleder meg til konserten i Oslo
sebastgs Skrevet 21. november 2003 Forfatter Skrevet 21. november 2003 (BTW: STEM _METALLICA_!!!!!!!!!!!!!!!! ) Go Metallica Gleder meg til konserten i Oslo Det blir tidenes konsert (håper jeg ) skal dit den 3., fikk billetter 5 minutter etter at de ble lagt ut
PT Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Jeg skal også den tredje. Fikk ganske gode (?) sitteplasser ca ti minutter etter at billettene ble lagt ut.
OlaTK Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Metallica! Jeg skal dit den 2. det blir helt rått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå