Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli kjent med folk fra nettet, - noen som går ut å treffer folk uten å kalle det date?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får det til å høres stift ut. For meg er en "date" bare noe helt uforpliktende og morsomt man gjør for å treffe det motsatte kjønn. Jeg får de vibsene dine om jeg hadde kalt det "stevnemøte".. Selv ville jeg bare sagt, "skal vi møtes.."

Jeg føler ordet date er skummelt. Men jeg ser på det som uforpliktende, men samtidig så får jeg inntrykk av at noen legger mye mer i det enn meg. For eksempel så virker det som om noen tar det som selvfølge at det skal bli kyss på date nummer 1 eller date nummer 2. Jeg er faktisk litt skremt av det. Mulig jeg er pinglete ;) haha

 

Jo noen kan man kysse tidlig, men noen kan man føle for at man ønsker å bli kjent med de, men man vet ikke helt når man vil begi seg ut på noe mer "forholdsbaserte" saker som kyss, osv 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Folk et sære.

Alle har vel forskjellige "følelser" knyttet til ord.

Jeg har ikke venner av motsatte kjønn og har stort sett aldri hatt det eller interesse av å ha det.

 

Jeg har aldri møtt ei dame som hadde en personlighet jeg ville kunne brukt som en "kompis" så alle mine private møter med motsatt kjønn har vært med samme formål - altså date.

 

Jeg har allikevel ingen forventninger annet enn at min type jente er few and far between så derfor legger jeg tilrette for at første møte blir kort og uten forhåpninger da jeg ikke regner med at det skulle bli en "hit".

Lenke til kommentar

Folk et sære.

Alle har vel forskjellige "følelser" knyttet til ord.

Jeg har ikke venner av motsatte kjønn og har stort sett aldri hatt det eller interesse av å ha det.

 

Jeg har aldri møtt ei dame som hadde en personlighet jeg ville kunne brukt som en "kompis" så alle mine private møter med motsatt kjønn har vært med samme formål - altså date.

 

Jeg har allikevel ingen forventninger annet enn at min type jente er few and far between så derfor legger jeg tilrette for at første møte blir kort og uten forhåpninger da jeg ikke regner med at det skulle bli en "hit".

Det er bare meg som ikke vet hva jeg vil. Det er sånn jeg har blitt. ;) Tror jeg roer litt ned ;) hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...