Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Modifisere eksosanlegget på Audi


Gjest Slettet+9813241234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9813241234

 

 

POD-filter. Da hører du turboen puste :)

Høres ganske bra ut på min bil, lik som din. Men spar absolutt opp til eit nytt, komplett eksosanlegg.

Hvordan ordnet du med Luftmengde måler og sensorene på den plast boksen hvor filteret er? kan du vise meg bilder? :D

Beklager seint svar her!

Demonter LMM-huset :)

20160408_162232.jpg

 

Men vær ekstremt påpasselig på at du kjøper eit POD-filter som ikkje er innsmurt i olje. Eg bruker Biltema sitt. Fungerer heilt fint :)

jeg fant ut hvordan jeg skal gjøre det, takk for bildet det hjalp mye :) jeg har en sensor på boksen ved ledningene til luftmengde måleren, hva skal jeg gjøre med den? hvis du skjønner hva jeg mener da ?

Lenke til kommentar

 

 

 

POD-filter. Da hører du turboen puste :)

Høres ganske bra ut på min bil, lik som din. Men spar absolutt opp til eit nytt, komplett eksosanlegg.

Hvordan ordnet du med Luftmengde måler og sensorene på den plast boksen hvor filteret er? kan du vise meg bilder? :D

Beklager seint svar her!

Demonter LMM-huset :)

20160408_162232.jpg

 

Men vær ekstremt påpasselig på at du kjøper eit POD-filter som ikkje er innsmurt i olje. Eg bruker Biltema sitt. Fungerer heilt fint :)

jeg fant ut hvordan jeg skal gjøre det, takk for bildet det hjalp mye :) jeg har en sensor på boksen ved ledningene til luftmengde måleren, hva skal jeg gjøre med den? hvis du skjønner hva jeg mener da ?

Kan du ikkje bare løsna den då? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9813241234

 

 

 

 

POD-filter. Da hører du turboen puste :)

Høres ganske bra ut på min bil, lik som din. Men spar absolutt opp til eit nytt, komplett eksosanlegg.

Hvordan ordnet du med Luftmengde måler og sensorene på den plast boksen hvor filteret er? kan du vise meg bilder? :D
Beklager seint svar her!

Demonter LMM-huset :)

20160408_162232.jpg

 

Men vær ekstremt påpasselig på at du kjøper eit POD-filter som ikkje er innsmurt i olje. Eg bruker Biltema sitt. Fungerer heilt fint :)

jeg fant ut hvordan jeg skal gjøre det, takk for bildet det hjalp mye :) jeg har en sensor på boksen ved ledningene til luftmengde måleren, hva skal jeg gjøre med den? hvis du skjønner hva jeg mener da

Kan du ikkje bare løsna den då? :)

 

Det jeg gjorde en vet ikke helt hva den er til, så nå er den løsna og henger i bilen :), bilen reagerer raskere på gass og fikk litt bedre lyd samt turbo som puster ved giring :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...