Takras Skrevet 25. mars 2016 Skrevet 25. mars 2016 Vi har besøkt verdens største messe for brettspill.FEATURE: Dette er et paradis for deg som elsker brettspill 1
Instict Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 Artig å lese om analoge spill også her! Når var denne messa egentlig? Var selv på spillmessa i Essen i høst. Pengene sitter løst der nede ja, tror køen til minibanken var på vertfall hundre meter. 2
Stampy Skrevet 27. mars 2016 Skrevet 27. mars 2016 Dette var en fin artikkel Håper der blir skrevet mer om brettspill fremover. Skulle gjerne også sett en anmeldelse av Pandemic: Legacy Dette er et spill som frister veldig! 2
Takras Skrevet 27. mars 2016 Forfatter Skrevet 27. mars 2016 Artig å lese om analoge spill også her! Når var denne messa egentlig? Var selv på spillmessa i Essen i høst. Pengene sitter løst der nede ja, tror køen til minibanken var på vertfall hundre meter. Heisann Instinct, denne messa var fra Oktober i 2015, det har bare tatt litt tid å få den ut, dessverre. Glad du likte den, jeg skal til messen i høst i år igjen og forhåpentligvis oppleve masse kjekt igjen. Jeg stod også lenge i kø til den ene minibanken der Dette var en fin artikkel Håper der blir skrevet mer om brettspill fremover. Skulle gjerne også sett en anmeldelse av Pandemic: Legacy Dette er et spill som frister veldig! Heisann Stampy, Pandemic: Legacy er absolutt noe jeg kommer til å anmelde. Min gruppe gjorde oss ferdige denne måneden faktisk. Fantastisk spill. Du kan sjekke ut min videoanmeldelse her: http://brettspill.takras.net/pandemic_legacy/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå