Gå til innhold

God påske!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hejsan lady H

Flott bilde og flott at du fikk finvær du også :) Etter en uke med snø her, ble det noen dager med nydelig vær med sol, men idag er snøn tilbake :hmm:men ser ut at bli bedre igjen utøver dagen :)​ ​

M v h

Leif :cool:

• Liker 1
Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Flott landskapsbilde med en flott fjellrekke i bakgrunnen som speiler seg flott i det blikkstille vannet .

Mvh

Alec

Skrevet

Fint landskapsbilde:) Litt usikker på den svarte stenen i vannet. den tar litt mye oppmerksomhet...

God Påske!

Svart stein? Det er da ei krokodille! ;)

Nei da, helt enig, den tok litt mye plass. God påske Tove! :)

Skrevet

Hejsan lady H

Flott bilde og flott at du fikk finvær du også :) Etter en uke med snø her, ble det noen dager med nydelig vær med sol, men idag er snøn tilbake :hmm:men ser ut at bli bedre igjen utøver dagen :)​ ​

M v h

Leif :cool:

Hei LL, ;)

Vi har ikke så mye valg annet enn å ta været som det kommer! Men en ting er sikkert; det er mange som har det verre enn oss! :)

God påske! Du har vel snø nok til en skitur...;)

Klem fra Lady'n

Skrevet

Ser du er ute og speiler deg om dagen ! Må vel passe på når det gode været endelig er der. Cakkert å se på.

Mvh Ragnar

Det ble visst med den ene dagen, og det var selvfølgelig reisedagen min.., nå er jeg på hytta på Oppdal.:)

God påske Ragnar!

Skrevet

Hei, Helene.

Et vakkert landskap, - jeg håper at dere som bor i Midt-Norge får oppleve like fint vær som vi østlendinger har kunnet glede oss over lenge !

Ha en riktig God Påske, Helene !

M v h

Albert.

Det ble visst med den ene dagen, i dag er det overskyet igjen. Er på Oppdal nå, men det er vel ikke bedre på sunnmøre heller tenker jeg. Men det regner nå ikke i hvert fall. :)

Ha en riktig god påske Albert! :)

Skrevet

Her var'e jaggu langt te' bånns så jeg henger meg bare på rosen som havner over meg når neg får posta.

Roar

Takk for at du tok deg bryet med å henge deg helt nederst på rekka her :D

• 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...