Gå til innhold

Påske-gul.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig artsfoto.

Synd med den kvisten i hjørnet.

Ville ha rettet opp bildet slik at det hvite den sitter på hadde blitt helt vannrett..

Behagelig bakgrunn.

V2 ble min favoritt.

• Liker 1
Skrevet

Så gjenstår det å se om denne synes det er ålreit å være gul påskekylling for er'n av hannkjønn så risikerer'n jo å havne i kværna.

Skulle jeg min vane tro pirke litt så ville jeg fjerna det lyse feltet nederst i V2 og V3 og halvert eller tatt de nederste 60% grå i V1.

Men jeg er jo slett ingen fasit.

Ellers fin serie med god skarphet i ditto lys som gir gode farger og detaljer.

I og med at fuglen ser mot venstre blir det vanskelig å be om kutt til venstre for å plassere den mer i det gyldne snitt også i dette tilfellet.

Roar

• Liker 1
Skrevet

Artig artsfoto.

Synd med den kvisten i hjørnet.

Ville ha rettet opp bildet slik at det hvite den sitter på hadde blitt helt vannrett..

Behagelig bakgrunn.

V2 ble min favoritt.

Takk for kommentaren ... fint at du deler dine meninger med meg :)

Skrevet

Så gjenstår det å se om denne synes det er ålreit å være gul påskekylling for er'n av hannkjønn så risikerer'n jo å havne i kværna.

Skulle jeg min vane tro pirke litt så ville jeg fjerna det lyse feltet nederst i V2 og V3 og halvert eller tatt de nederste 60% grå i V1.

Men jeg er jo slett ingen fasit.

Ellers fin serie med god skarphet i ditto lys som gir gode farger og detaljer.

I og med at fuglen ser mot venstre blir det vanskelig å be om kutt til venstre for å plassere den mer i det gyldne snitt også i dette tilfellet.

Roar

Takker ... kjekt å få skryt, men jeg liker godt dine små belærende pirk - du får sagt det med humor og 'glimt i øye' ... :D

hilsen Torhild

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...