Gå til innhold

Noen som har tips og tilbakemeldinger på spillet (Dig Pig) jeg har laget.


Anbefalte innlegg

Heisann. For en drøy måned side la jeg ut mitt spill om en gris som prøver nett-dating. I dag hadde vi vår første store oppdatering av spillet ved at vi introduserer easy og hard mode, og fikset mye smått. 

 

Vi har også forsøkt å bytte presentasjonen av spillet, fordi mange oppfattet det hele nokså søtt og litt jentete, mens sannheten er at det er mye galskap og mørke under den rosa overflaten.

 

Jeg lurer på om folk syns vi er inne på rett spor, eller ser dere noe vi virkelig må fikse fort? Hvis noen også har gode tips om hvordan man burde gå frem for å få spillet litt fram i lyset bytter jeg gode tips mot øl. Forsøker f.eks å finne youtubere, men til nå har jeg ikke funnet noen lister, og det hele er bare tilfeldig søking. 

 

Kan laste det ned her (gratis)(kun android i dag): www.dig-pig.com

 


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, here goes.

 

Jeg liker grafikken, musikken, lydeffektene. Plottet er jo ukomplisert og helt innafor for et mobilspill. Men jeg må også innrømme at jeg nettopp ragequitta etter å ha splætta i en en stein 18 ganger.

 

Er det kanskje litt heftig å måtte dø 100 ganger før man kan velge easy? 

Lenke til kommentar

Var digg på starten, perfekt "dassspill"/ buss/ferge/etc..

Men etter x antall ragequit etter minst 70 splash på bortimot samme plass... Ble det nok for meg :hrm:

 

Okei, here goes.

 

Jeg liker grafikken, musikken, lydeffektene. Plottet er jo ukomplisert og helt innafor for et mobilspill. Men jeg må også innrømme at jeg nettopp ragequitta etter å ha splætta i en en stein 18 ganger.

 

Er det kanskje litt heftig å måtte dø 100 ganger før man kan velge easy? 

 

Tusen takk for tilbakemeldinger! Dette med 100 ganger er veldig flott å høre om. Det er skrevet ned, og vi skal se på det. Tror det er sannsynlig at vi tar det bort.

 

ragequita, haha, konge uttrykk! 

Endret av Johan Reisang
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Okei, here goes.

 

Jeg liker grafikken, musikken, lydeffektene. Plottet er jo ukomplisert og helt innafor for et mobilspill. Men jeg må også innrømme at jeg nettopp ragequitta etter å ha splætta i en en stein 18 ganger.

 

Er det kanskje litt heftig å måtte dø 100 ganger før man kan velge easy? 

 

Var digg på starten, perfekt "dassspill"/ buss/ferge/etc..

Men etter x antall ragequit etter minst 70 splash på bortimot samme plass... Ble det nok for meg :hrm:

 

Heisann! Tusen takk for tilbakemeldingene. Vi har nå sluppet en update på spillet som gjør at easy mode er åpent fra starten av. Etter påske vil vi også komme med en update med bomber. Dvs, man kan sprenge bort steiner - så vi jobber med saken med å få spillet mer mykt og mindre frustrerende.

 

Håper dere har tid til å gi det en ny titt og si hva dere syns, og hva dere syns vi kan gjøre bedre. Tusen takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...