able Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Har lest testene om Waterchill og er veldig interisert i å prøve. Men jeg har noen spm som jeg håper på noen kan svare meg på. Jeg har nå en amd xp2500 som jeg har klokket til 3200. CPU-vifta er en thermaltake volcano 11. Det følger med en regulator på den som har sluttet og fungere så viftestøyen er blitt ganske høy! Hvor mye er det å hente på vannkjøling? Hovedgrunnen til at jeg har lyst å prøve vannkjøling er for å få en stillegående pc. Blir jeg nødt til å gjøre store modifikasjoner på kabinettet for å montere waterchill? Jeg har nå et thermaltake xaser v2000 kabinett.
Raphaug Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Hei able:) Har noe samme som deg.. Skal kjøpe meg vannkjøling nå jeg og, og tror et waterchill sett får ålass i et themaltake kabbis lett! har et XaserII jeg som jeg skal modde pga. stor radiator
KimNK Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Du må sikkert modde et hol i kassa til radiatoren om du ikkje finne på ein anna løsning da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå