Gå til innhold

Trenger hjelp til HL/POD-Bot


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem... NAr jeg prOver A starte HL eller POD-Bot kommer det opp: "Keyboard bindings file is emtpy" og jeg kan bare trykke ok eller cancel og begge leder ut til Windows igjen.. Med andre ord, det starter ikke.. Jeg har provd A fA en config. fil av en venn men det gikk heller ikke... Har ogsA prOvd andre Bot program men det samme kommer opp.. Hva kan jeg gjOre??

 

:!: *hjelp* :!:

 

 

ThaAndre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et problem... NAr jeg prOver A starte HL eller POD-Bot kommer det opp: "Keyboard bindings file is emtpy" og jeg kan bare trykke ok eller cancel og begge leder ut til Windows igjen.. Med andre ord, det starter ikke.. Jeg har provd A fA en config. fil av en venn men det gikk heller ikke... Har ogsA prOvd andre Bot program men det samme kommer opp.. Hva kan jeg gjOre??

 

:!: *hjelp* :!:

 

 

ThaAndre

hl+cs reinstall

Lenke til kommentar
Jeg har et problem... NAr jeg prOver A starte HL eller POD-Bot kommer det opp: "Keyboard bindings file is emtpy" og jeg kan bare trykke ok eller cancel og begge leder ut til Windows igjen.. Med andre ord, det starter ikke.. Jeg har provd A fA en config. fil av en venn men det gikk heller ikke... Har ogsA prOvd andre Bot program men det samme kommer opp.. Hva kan jeg gjOre??

 

:!:    *hjelp*    :!:

 

 

ThaAndre

hl+cs reinstall

Har prøvd det, men det går heller ikke.. Kommer d samme opp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...