Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med ny PC


Anbefalte innlegg

Har du prøvd med ny SSD?

 

Da jeg fikk pcen min i 2012 hadde jeg samme problemer som deg! Etter noen runder frem og tilbake med komplett kom vi frem til at SSDen jeg hadde OS'et på, var ødelagt! Det kom i orden etter jeg fikk tilsendt en ny ssd.

 

Den de byttet ut var en OCZ Octane. Usikker på hva som står i den nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm virker ikke som vanlige stress tests tvinger frem problemet så kan bli vanskelig å teste cpu mer. kjøpte cpu hos netonnet.no og er litt usikker på om de vil gi meg en ny en når jeg ikke klarer å bevise at det er feil på den jeg har.

Lenke til kommentar

Update, testet maskinen i 2 dager og nå i kveld har den frosset 2 ganger innen 2 timer. Den ene skjermen blir orange, den andre blir grå og eneste som funker er å ta strømmen manuelt. Når jeg så rebooter får jeg beskjed om : enter setup to recover bios settings. Når det fryser går fortsatt cpu viften mens viftene på GPU har stoppet opp. Har testet med annen GPU som jeg vet fungerer og det har ikke hjulpet. Hjalp heller ikke med en annen SSD disk. Størst sjanse for at det er PSU eller RAM ?

Lenke til kommentar

Kan det rett og slett være at jeg har fått 2 defekte hovedkort ?

 

Tok strømmen i 20 sek og rebootet, da hadde BIOS resetet seg og fikk beskjed om  å entre setup to recover BIOS setting igjen. Skal jo noe til å få 2 hovedkort med samme feil også ?

Endret av evensen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...