Gå til innhold

Spec opp min PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endte opp med å kjøpe Kyrre sin verson 2 x2. Kjøpte EVGA PSU hos NetOnNet.

 

Ble ny maskin på oss begge to da, gitt. Blir deilig å få ut de to bråkekassene som står på datarommet i dag. Kanskje det går an å spille litt, igjen.

Lenke til kommentar

små ssder kan man også montere med en pappbit og dobbeltsidig tape, jeg gjorde det på min pga jeg ikke hadde flere hdd cages igjen. ingen temp problemer, selv når jeg skrur av vifta i fronten.

 

Jeg antar spørmsålet er jævlig dumt, men: Det har vel ingenting å si om SSDen henger, slenger, opp eller ned, ettersom det ikke er noen fysisk disk inni den som snurrer?

Lenke til kommentar

 

små ssder kan man også montere med en pappbit og dobbeltsidig tape, jeg gjorde det på min pga jeg ikke hadde flere hdd cages igjen. ingen temp problemer, selv når jeg skrur av vifta i fronten.

 

Jeg antar spørmsålet er jævlig dumt, men: Det har vel ingenting å si om SSDen henger, slenger, opp eller ned, ettersom det ikke er noen fysisk disk inni den som snurrer?

 

du kan gjøre stort sett hva du vil med en ssd, de har ingen bevegelige deler som kan bli ødelagt under vibrasjon.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan hoppe i trampoline med SSD. Its been done.

 

3,5" brankettene i Define Mini er da kompatible med 2.5" ?!?

 

insthdd.jpg

 

PS: De skrus inn fra undersiden.

Intel-SSD-520-Bottom.jpg

 

Det kan stemme, det er nok jeg som ikke har sjekket hvilket kabinett han skal ha.

Bare en liten "ref" fra en tråd hvor du hjalp meg, så glemte jeg å legge med ekstra ramme (Antec 900 har ingen slike) til Samsung-disken. 

 

Bare sånn i tilfelle :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...