Luske_Ludvig Skrevet 2. mars 2016 Skrevet 2. mars 2016 Som topic sier, så er tannstangen gåen med oljelekkasje som resultat. Noen som har skiftet noe sånt selv?
Mekker`n Skrevet 5. mars 2016 Skrevet 5. mars 2016 Dette er jo helt vanlig. Kurant jobb å bytte den. Vært bytta tannstang før? 360 000km er jo nesten litt langt. Du får ikke rep.sett til disse og det er ingenting og overhale på. Har prøvd og overhale tannstang før og det har ikke blitt bra, jeg har ikke riktig verktøy, pleier å ødelegge foringer/simmeringer når jeg setter det sammen, det er slakk/lekasje når jeg er ferdig. Bytt komplett dings.
Luske_Ludvig Skrevet 5. mars 2016 Forfatter Skrevet 5. mars 2016 Fant en ut video med veldig bra instruks. Subframe må ned. Pga årstid og manglende garasje setter jeg bort til verksted. 6 timer + hjulstillig + 4500 kr i nye deler fra bildeler.no
Luske_Ludvig Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Skrevet 13. mars 2016 Nå er tannstang på plass. Jeg har veldig bra verksted og de brukte bare 4 timer! Tannstang fra bildeler fungerer fint. De hadde solgt over 400 av den typen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå