neb Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 hei hei.. noen som har peil på hvor langt det er mulig å overklokke et GeForce FX 5200 kort.. er litt uskikker. noen som har et slikt kort og kan fortelle meg hvor langt dere har fått klokka det?
Nikkor Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 (endret) Klokk til du har fått "artifacts"! Men er det vifte på det? kjøleribbe? :-) BTW:Har du samsung ram på det, så kan du sjekke hvor mye rammen tåler her! Endret 19. november 2003 av nikkor
neb Skrevet 19. november 2003 Forfatter Skrevet 19. november 2003 Klokk til du har fått "artifacts"!Men er det vifte på det? kjøleribbe? :-) BTW:Har du samsung ram på det, så kan du sjekke hvor mye rammen tåler her! ja.. det er kjøle vifte.. "artifacts" vil si?
dj_j0tul Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Klokk til du har fått "artifacts"!Men er det vifte på det? kjøleribbe? :-) BTW:Har du samsung ram på det, så kan du sjekke hvor mye rammen tåler her! ja.. det er kjøle vifte.. "artifacts" vil si? streker på skjermen og slikt... Bilde blir feil liksom
neb Skrevet 19. november 2003 Forfatter Skrevet 19. november 2003 Klokk til du har fått "artifacts"!Men er det vifte på det? kjøleribbe? :-) BTW:Har du samsung ram på det, så kan du sjekke hvor mye rammen tåler her! ja.. det er kjøle vifte.. "artifacts" vil si? streker på skjermen og slikt... Bilde blir feil liksom å jaa.. ok.. kjønner.. har egenlig ikke no peil på klokking.. driver å prøver meg fram *grin*
Cain_85 Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Har aldri opplevd "artifacts" det eneste jeg opplever når jeg overklokker er at bildet henger seg på stor belastning.. (3dMark)
Nikkor Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Har aldri opplevd "artifacts" det eneste jeg opplever når jeg overklokker er at bildet henger seg på stor belastning.. (3dMark) Da har du ikke prøvd langt nok
bosannes Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Det er av personlig erfaring et elendig kort med tanke på overklokking (og ellers). Prøv heller å klokke 9600pro-kortet. Dett kan klokkes langt
mr x Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 bosannes..men du at han skal kjøpe nytt kort fordi du mener at ati 9600 kommer man lengere med.. trådstarter spør jo om fx 5200 ikke ati 9600...
Nikkor Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 bosannes..men du at han skal kjøpe nytt kort fordi du mener at ati 9600 kommer man lengere med.. trådstarter spør jo om fx 5200 ikke ati 9600... Han trodde sikkert at han hadde det siden det står i siggen hans Men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå