Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal bygge stasjonær gaming pc men trenger hjelp til å sette sammen den beste pc'en jeg kan få for 10 000kr.

Er kjempe takknemlig viss noen kunne lagt et setup ( vill helst Hahah Zalman z11, viss det fortsatt er mulig å oppgradere elementer i pc'en senere).

 

Hadde også vært takknemlig viss noen visste om en side som kan hjelpe meg i bygge prosessen.

 

Tusen takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal bygge stasjonær gaming pc men trenger hjelp til å sette sammen den beste pc'en jeg kan få for 10 000kr.

Er kjempe takknemlig viss noen kunne lagt et setup ( vill helst Hahah Zalman z11, viss det fortsatt er mulig å oppgradere elementer i pc'en senere).

 

Hadde også vært takknemlig viss noen visste om en side som kan hjelpe meg i bygge prosessen.

 

Tusen takk

Er det snakk om komplett pc med ALT ? Strømforsyning,kabinett osv ?

Lenke til kommentar

Satt sammen noe Fort og Gæli, uten og være ekspert på dette så er dette en veldig god gaming PC til 10.314 Kr fra komplett.

 

HUSK: Jeg sjekket kun komplett.no det er fult mulig og få dette billigere og om du er heldig finner du til og med bedre deler som billigere eller like i pris

 

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1669490&su=FF6918CF-2277-4F09-B4DA-B54BB68AEAAA

 

Fant ikke kabinettet du så etter så tok et vanlig,random kabinett litt i samme stilen

 

NB: Dette er uten oprativsystem og Harddisk, Det må du legge til evt finne selv og da blir det litt dyrere, men du får som sagt denne dataen andre steder på nette billigere men jeg orker ikke sjekke alt det nå. bare en veiledende liste dette.

 

Dette er min Gaming PC

 

 
ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER Socket-1151
Intel Core i7-6700K Skylake
MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB
Corsair Vengeance LPX DDR4 2133MHz 16GB
 
Ikke veldig ulikt den jeg linket til deg nå. og jeg er veldig fornøyd
Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...