Rubex Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Jeg har en TwinMOS mobile disk 256MB, men jeg får den ikke til å virke i win xp.... Jeg har nettop formatert maskinen min og det var etter det at den sluttet å virke. I win xp skal det bare være til å sette den i USB porten, jeg har alldri brukt drivere til den før heller..... Og jeg har prøvd den i alle USB portene mine. Jeg har også prøvd den i en annen pc, og der virket den. Er det noen som vet hva som er galt????
vikingfk Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 (endret) Installert følgene: Service Pack1 til windows xp?? Brikkesett drivere?? Endret 19. november 2003 av vikingfk
Rubex Skrevet 19. november 2003 Forfatter Skrevet 19. november 2003 Jeg har installert service pack 1 hvilke brikkesett drivere skal jeg installere??????
Musty Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 er du sikker på at usb portene virker? Hadde samme problem her i helgen, hvor etter reinstall USB ikke funket. Har ikke fått ordnet det enda, men skal se på det på fredag eller.no
Rubex Skrevet 19. november 2003 Forfatter Skrevet 19. november 2003 ja, jeg vet at USB portene funker som de skal.......
vikingfk Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Jeg har installert service pack 1hvilke brikkesett drivere skal jeg installere?????? ikke lett for andre å vite hvilket brikkesett du har når du ikke oppgir din hardware......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå