Gå til innhold

Valg av ny laptop?


Evenhumm

Anbefalte innlegg

Min gamle HP EliteBook 6930p duger ikke lenger til det meste, og definitvt ikke IT studie som jeg begynte på i fjor, så det er "desverre" på tide med en ny laptop. Har ikke egentlig noe imot det, ettersom den jeg har nå crasher både titt og ofte viss jeg har 6-7 faner oppe i chrome samtidig som netbeans. Derfor har jeg bestemte meg for å fleske til skiggelig med en ny laptop i 6000-7000 sjangeren.

Tittet litt rundt og endte nesten opp på denne men, denne er jo betraktelig bedre med unntak av ddr3 minne dog noen hundrelapper dyrere. 

 

Noen som har tips til andre laptoper jeg burde sjekke ut for jeg bestemmer meg, eller er sistnevnte best i sin prisklasse?

Er mer ute etter rå kraft en små finesser som f eks belyst tastatyr, bra webcam, ytre fordi dette blir en altmulig laptop som må funke greit til programmering, bilderedigering, gaming og lett 3d modellering når jeg ikke har tilgang til min stasjonære som jo selvføgelig er hovedpcen til både skole og gaming. 

Endret av Evenhumm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Multicom'en har ikke Full HD skjerm, og den kommer uten OS. Jeg ville nok heller ha valgt Acer Nitro'en som "studiemaskin". Hvis du vektlegger enda mere kraft, så kan Lenovo IdeaPad Y700 være et greit valg http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/LE80NV00HGMX/lenovo-ideapad-y700-15-6-barbar-pc-sort

Denne kan oppgraderes med M.2 SSD i ettertid (i tillegg til HDD'en den leveres med).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...